οχι δεν ειμαι εξαγωγεας . ειναι διεθνες προβλημα. πρεπει να τα βρουν στα ηνωμενα εθνη. αυτο που κανει η αμερικη τωρα ειναι να κρατα το βλεμμα ολου του κοσμου πανω της για διαφημιση. ειναι μια παραδοξη διαφημιση της αμερικης. καποιος πρεπει να το κανει ταινια.
9 Μαΐ 2026
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου