Δημοφιλείς αναρτήσεις

Translate

kosmask reader ???

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

9 Μαΐ 2026

καποιος πρεπει να το κανει ταινια

 οχι δεν ειμαι εξαγωγεας . ειναι διεθνες προβλημα. πρεπει να τα βρουν στα ηνωμενα εθνη. αυτο που κανει η αμερικη τωρα ειναι να κρατα το βλεμμα ολου του κοσμου πανω της για διαφημιση. ειναι μια παραδοξη διαφημιση της αμερικης. καποιος πρεπει να το κανει ταινια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: