Δημοφιλείς αναρτήσεις

Translate

kosmask reader ???

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

25 Μαρ 2016

giati eisai etsi opos eisai sto facebook (why are you like that on facebook)

sorry koitazo to profil mias kopelas sto facebook pou peripou san emena
ta perisotera post fantazomai einai dimosia (ta dika mou toulaxiston einai) ,
paratiro oti i selida tou facebook apokta mia prosopikotita pou thetei kapoies
"proipotheseis" (den mporo na vro ti leji tora) .
Loipon [!] pos na jekiniseis mia kouventa me ayti tin kopela otan
 "einai etsi opos einai" ston web panta ? Kapou diavasa oti oi kopeles
mporoun na jekinoun mia kata kapoio tropo sxesi kai sinithos exoun megaliteri epitixia .
Kata ta alla an rotiseis giati eisai etsi opos eisai sto facebook
ti soi sxesi tha kaneis ???

I'm sorry for interrupting but I'm just looking at girls profile on facebook
who like me most of her posts I imagine are public (at least mine are),

I observe that the fb page develops a personality that sets some "standards"
(cant find the word),

Well ... [!] how to start a chat with "that" girl when she is "like she is" on
the web always ? I've read somewhere that women could start a "talk"
that usually has more success,

Otherwise if you ask someone why are you like that on facebook what
sort of relationship would you expect ? [the end]

Δεν υπάρχουν σχόλια: