Δημοφιλείς αναρτήσεις

Translate

kosmask reader ???

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

12 Μαΐ 2013

the offspring band by the album smash presents gotta get away the lyrics in english and greek


Sitting on the bed
Or lying wide awake
There‘s demons in my head
And it‘s more than I can take
I think I‘m on a roll
But I think it‘s kinda weak
Saying all I know is
I gotta get away from me

google translation

Καθισμένος στο κρεβάτι
ή ξαπλωμένη ξύπνια
Υπάρχουν δαίμονες στο κεφάλι μου
Και είναι περισσότερο από ό, τι μπορώ να
σκέφτομαι ότι είμαι σε μια ζαριά
Αλλά Νομίζω ότι είναι κάπως αδύναμη
Λέγοντας όλα ξέρω ότι είναι
Πρέπει να φύγω μακριά μου

Σπάσιμο
Come Out And Play [Κρατήστε 'em Χωρισμένος]

Πρέπει να κρατήσει 'em Μπορείτε χωρίζονται

Hey – man you talkin‘ back to me?
Take him out
You gotta keep ‘em separated
Hey – man you disrespecting me?
Take him out
You gotta keep ‘em separated
Hey they don‘t pay no mind
If you‘re under 18 you won‘t be doing any time
Hey come out and play

- άντρας λες πίσω Hey μου;
τον Βγάλτε
Πήρατε να κρατήσει 'em χωρίζονται
Hey - ο άνθρωπος που μου προσβάλλοντας;
Πάρτε τον έξω
Πήρατε 'em κρατήσει χωρίζονται
Hey δεν πληρώσουν, δεν το μυαλό
Αν είστε κάτω των 18 ετών δεν θα κάνει οποιαδήποτε στιγμή
Hey βγει και να παίξει

Δεν υπάρχουν σχόλια: